Türjei Közös Önkormányzati Hivatal
Cím: 8796. Türje, Szabadság tér 9.
Polgármester:
83/556-152
Jegyző:
83/556-153
Pénzügy:
83/356-042
83/556-155
Pénztár:
83/556-151
Igazgatás:
83/556-157
Adó:
83/556-158
Titkárság:
83/556-150
Fax:
83/556-159
e-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Türjei Közös Önkormányzati Hivatal
Türje , Szabadság tér 9.
2013. 01.28---tól
Ügyfélfogadás:
A TÜRJEI KÖZÖS ÖNKORMÁNYZATI HIVATAL ÜGYFÉLFOGADÁSI IDEJE:
hétfő |
NINCS ÜGYFÉLFOGADÁS |
||
kedd |
8:00 |
- |
16:00 |
szerda |
8:00 |
- |
16:00 |
csütörtök |
13:00 |
- |
16:00 |
péntek |
8:00 |
- |
12:00 |
ÜGYFÉLFOGADÁSI IDŐN KÍVÜL, ÜGYINTÉZŐINKET NE KERESSE!
KIVÉTEL: HALÁLESET ANYAKÖNYVEZTETÉSE TEL: 06 83/556-150!
A hivatal ebédidő alatt zárva : 12-12,30-ig.
Pénztári órák :
Kedd : egész nap
Szerda : délután
Péntek: délelőtt
Jegyző fogadónapja:
Kedd : egésznap
Péntek: délelőtt
Polgármester fogadónapja:
Kedd: egész nap, illetve bejelentkezés alapján ügyfélfogadási időben: 556-150 telefonon
Polgármester: Nagy Ferenc László
Elérhetősége: 83/556-152
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Jegyző: Takács Lászlóné
Elérhetősége: 83 / 556-153
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
A jegyző ellátja azokat az államigazgatási feladatokat és hatásköröket, amelyeket törvény, kormányrendelet a jegyzőnek ad, továbbá ellátja mindegyik képviselő-testület, polgármester működésével kapcsolatos teendőket.
A jegyző részletes feladat- és hatásköreit a jogszabályok és a Képviselő-testület döntései határozzák meg.
FŐBB FELADATAI:
Önkormányzathoz kapcsolódó feladatok:
- vezeti a Hivatalt, elkészíti annak Szervezeti és Működési Szabályzatát, munkaköri leírásait, gondoskodik annak folyamatos karbantartásáról;
- munkáltatói jogok gyakorlása a hivatal dolgozói tekintetében;
polgármesterek, alpolgármesterek, képviselők, intézmények vezetőinek alkalmazási okmányai és személyi anyagának vezetésével és nyilvántartásával kapcsolatos feladatok;
elkészíti a köztisztviselők munkaköri leírását és minősítését, saját hatáskörébe tartozó ügyekben szabályozza a kiadmányozás, az utalványozás és az ellenjegyzés rendjét;
- tájékoztatást ad a lejárt határidejű önkormányzati határozatok végrehajtásáról;
- rendszeresen tájékoztatást ad a polgármesternek, a testületnek és a bizottságoknak az önkormányzat munkáját érintő jogszabályokról és azok változásairól;
- előkészíti a Képviselő-testület és a bizottságok elé kerülő előterjesztéseket;
- a Képviselő-testület ülésein gondoskodik a jegyzőkönyv vezetéséről és a szavazatok összeszámlálásáról;
- tájékoztatja a Képviselő-testületet a Hivatal munkájáról, az ügyintézésről;
- gondoskodik az önkormányzati rendeletek megismertetéséről és végrehajtásáról;
- szervezi a jogi felvilágosító munkát;
- gondoskodik a Hivatal dolgozóinak rendszeres továbbképzéséről;
- ellenjegyzi az önkormányzat pénzügyi kötelezettség vállalásait, a Türjei Közös Önkormányzati Hivatal esetében utalványoz, kötelezettséget vállal.
Államigazgatási feladatok:
A jogszabályok által hatáskörébe utalt és az ügyintézők által előkészített államigazgatási ügyekben döntés
Munkatársak:
Bediné SinkaÉva igazgatási főelőadó
Elérhetőség: 83/556-150
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Feladatai:
- anyakönyvi, állampolgársági ügyek intézése,
- hagyatéki ügyek intézése,
- Türje Község Önkormányzata Képviselő-testületeinek, bizottságainak munkájához kapcsolódó jegyzőkönyvezetési, nyilvántartási feladatok közérdekű adatok közzétételével kapcsolatos feladatok,
- ügyfélfogadási feladatok ellátása a Türjei Közös Önkormányzati Hivatal fenntartó településeken
- iktatási, ügyirat-kezelési, ügykezelési feladatok ellátása
Fáner Zsófia pénzügyi előadó
Elérhetőség: 83/556-158
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- anyakönyv
- iparűzési, magánszemélyek kommunális adójával, gépjárműadóval, idegenforgalmi adóval, talajterhelési díjjal kapcsolatos feladatok,
- adók módjára kimutatott köztartozások behajtásával kapcsolatos feladatok,
- adó- és értékbizonyítványok, vagyoni igazolások, adóigazolások kiállítása,
- külföldiek ingatlanvásárlásához polgármesteri nyilatkozat kiállítása ügyfélfogadási feladatok ellátása a Türjei Közös Önkormányzati Hivatalt fenntartó településeken
Fáner Zsuzsanna pénzügyi főmunkatárs
Elérhetőség: 83/556-155
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Feladatai:
- pótelőirányzatok igénylése,
- gazdálkodási és pénzügyi feladatok döntés előkészítése és a végrehajtás szervezése, költségvetési tervezési, számviteli, pénzellátási, pénzügyi információs feladatok
Tóth Károlyné pénzügyi főelőadó
Elérhetősége: 83/556-155
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Feladatai:
- létszám és bérgazdálkodási feladatok,
- egészségügyi szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés,
- közhasznú foglalkoztatással kapcsolatos feladatok (létszámigénylés, elszámolás),
Tóth Sándorné pénzügyi főelőadó
Elérhetőség: 556-155
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
Feladatai:
- Tárgyi eszközök, ingatlan vagyon kataszteri nyilvántartása
- önkormányzatokat érintő pályázatok elkészítése, benyújtása, támogatási szerződések megkötésének előkészítése
Antal Viktória Igazgatási előadó
Elérhetőség: 83/556-157
- ellátja a jogszabályokban meghatározott gyámügyi feladatokat, a gyermek- és ifjúságvédelmi, szociális és egészségügyi feladatokat
- ügyfélfogadási feladatok ellátása a Türjei Közös Önkormányzati Hivatal fenntartó településeken
- hatósági bizonyítványok kiadása,
- népességnyilvántartási (lakcím ki-, bejelentése, családi állapot igazolása, adatszolgáltatás) feladatok
-tartós távollét esetén ellátja a jegyző hatáskörébe tartozó feladatokat,
Ruzsa Marianna igazgatási főelőadó
Elérhetősége 83/376-701
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- ellátja a jogszabályokban meghatározott gyámügyi feladatokat, a gyermek- és ifjúságvédelmi, szociális és egészségügyi feladatokat
- anyakönyvi, állampolgársági ügyek intézése,
- hatósági bizonyítványok kiadása,
- népességnyilvántartási (lakcím ki-, bejelentése, családi állapot igazolása, adatszolgáltatás) feladatok
- anyakönyvi, állampolgársági ügyek intézése,
- hagyatéki ügyek intézése,
- Batyk Község Önkormányzata Képviselő-testületeinek, bizottságának munkájához kapcsolódó jegyzőkönyvezetési, nyilvántartási feladatok közérdekű adatok közzétételével kapcsolatos feladatok,
- ügyfélfogadási feladatok ellátása a Türjei Közös Önkormányzati Hivatalt fenntartó településeken
- iktatási, ügyirat-kezelési, ügykezelési feladatok ellátása
- iparűzési, magánszemélyek kommunális adójával, gépjárműadóval, idegenforgalmi adóval, talajterhelési díjjal kapcsolatos feladatok,
- adók módjára kimutatott köztartozások behajtásával kapcsolatos feladatok,
- adó- és értékbizonyítványok, vagyoni igazolások, adóigazolások kiállítása,
- külföldiek ingatlanvásárlásához polgármesteri nyilatkozat kiállítása
Vizvári Jánosnépénzügyi főmunkatárs
Elérhetősége 83/376-701
E-mail:
Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.
- pótelőirányzatok igénylése,
- gazdálkodási és pénzügyi feladatok döntés előkészítése és a végrehajtás szervezése, költségvetési tervezési, számviteli, pénzellátási, pénzügyi információs feladatok
- létszám és bérgazdálkodási feladatok,
- egészségügyi szolgáltatással kapcsolatos ügyintézés,
- közhasznú foglalkoztatással kapcsolatos feladatok (létszámigénylés, elszámolás),
- Tárgyi eszközök, ingatlan vagyon kataszteri nyilvántartása
- önkormányzatokat érintő pályázatok elkészítése, benyújtása, támogatási szerződések megkötésének előkészítése
Lutár Zsuzsanna hivatalsegéd, takarító